تعمیر تخصصی بردهای الکترونیکی
تعمیر بردهای لوازم خانگی، بردهای صنعتی، انواع ترازو ، مودم و ...
برنامه نویسی انواع میکروکنترلر
برنامه نویسی و پروگرام انواع میکروکنتر با پیشرفته ترین پروگرامر های موجود در بازار
طراحی بردهای الکترونیکی
دریافت سفارش طراحی و تولید بردهای الکترونیکی
کاری که انجام می دهیم

برنامه نویسی و پروگرام انواع میکروکنترلر

 فهیم الکترونیک اسپادانا چه پروژه هایی را  انجام می دهد؟

  • انجام پروژه ها با انواع میکروکنترلر
  • انجام پروژه های الکترونیک با میکروکنترلر
  • انجام پروژه های کمک درسی برق میکروکنترلر
  • هزینه مناسب انجام پروژه های میکروکنترلر

معرفی میکروکنترلر:

میکروکنترلر یک چیپ الکترونیکی قابل برنامه ریزی است که در ساخت لوازم خانگی، وسایل نقلیه، ربات ها و بسیاری لوازم و وسایل الکترونیکی دیگر کاربرد دارد. این قطعه پرکاربرد دارای بخش های مختلفی از جمله حافظه ROM و RAM، پورت ورودی و خروجی، CPU، مبدل آنالوگ به دیجیتال و دیجیتال به آنالوگ و … می باشد. انجام پروژه میکروکنترلر به دلیل کاربردهای مختلف این قطعه الکترونیکی شگفت انگیز اهمیت زیادی دارد و دانشجویان رشته برق الکترونیک باید بتوانند پروژه های مختلف را با میکروکنترلر انجام دهند.

معرفی میکروکنترلر AVR

این میکروکنترلر توسط شرکت Atmel در سال ۱۹۹۶ به بازار معرفی شد. میکروکنترلر AVR سرعت بالایی در اجرای دستورات کنترلی دارد و توان کمی مصرف می کند. این میکروکنترلر انواع مختلفی دارد که هر کدام از آن ها از ویژگی های خاصی برخوردار می باشند. از AVR می توان برای انجام پروژه میکروکنترلر مانند ساخت وسایل پزشکی، طراحی خانه هوشمند، ساخت بیلبوردهای LED، کنترل دما و فشار، اتوماسیون صنعتی و بسیاری پروژه های دیگر استفاده نمود. برای برنامه ریزی AVR می توان زبان برنامه نویسی اسمبلی را بکار گرفت اما با توجه به دشوار بودن برنامه نویسی به این زبان برای پروژه های پیچیده، امکان برنامه نویسی به زبان C برای این نوع میکروکنترلر فراهم شده است.

برنامه نویسی تخصصی میکروکنترلر

فهیم الکترونیک اسپادانا مفتخر است تا با تجربه 5 ساله خود در زمینه خدمات برنامه نویسی و پروگرامینگ خدمات حرفه ای در این زمینه ارائه دهد.

کاری که انجام می دهیم

تعمیرات برد الکترونیکی

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی تعمیرات بردهای الکترونیکی نقش جدایی ناپذیر دنیای الکترونیک از زندگی روزمره ی انسانها و حرکت به سوی زندگی ماشینی و بدون دخالت انسان ، نقش دنیای الکترونیک را بیش از پیش پر رنگ تر کرده است.

اکثر دستگاه ها و ابزار پیرامون ما که موجب رفاه ، آسایش ، تسهیل در انجام امور و… در زندگیه ما شده اند به وسیله بردهای الکترونیکی کنترل می شوند.

با نگاه به پیرامون خود در می یابیم که دنیای ما پر از بردهای الکترونیکی می باشد که بدون آنها به نوعی زندگی ما مختل می شود . ازآنجایی که این بردها توسط قطعات الکترونیکی که بر روی آنها مونتاژ شده است کنترل می شوند ، هر یک از این قطعات با توجه به ماهیتی که در مدار دارند ممکن است به دلایل مختلفی از جمله :

استفاده از قطعات بی کیفیت (که مستقیما با طول عمر محصول رابطه دارد ) ، وجود نویز ، افزایش و یا کاهش ناگهانی ولتاژ و استفاده نا مناسب کاربر و … آسیب ببینند که خرابی هر یک از آنها می تواند منجربه از کار افتادن بخشی از عملکردهای برد یا دستگاه شود و یا به طور کل می تواند عملکرد دستگاه را مختل نماید .

فهیم الکترونیک اسپادانا با عنایت به دانش فنی ، تخصص ، تجربه و مهارت بالای مهندسین خود ، قابلیت تعمیر انواع بردهای الکترونیکی  را دارا می باشد .

مهندسین شرکت فهیم الکترونیک اسپادانا می توانند در راستای ارائه خدمات تعمیر و نگهداری در کنار صنعتگران و تعمیرکاران لوازم خانگی بوده و در صورت بروز هرگونه مشکل در کمترین زمان ممکن مشکل آن ها را برطرف نمایند .